Warning message

This object is not active. Metadata may not display correctly.
undergraduate thesis
Prostorno i materijalno okruženje dječjeg vrtića kao poticaj za razvoj simboličke igre djece
Details
TitleProstorno i materijalno okruženje dječjeg vrtića kao poticaj za razvoj simboličke igre djece
AbstractIgra kao osnovna aktivnost djeteta važan je preduvjet kvalitetnog dječjeg razvoja. Specifičnu ulogu u dječjem razvoju posebice ima simbolička igra u kojoj dijete može postići zavidne razine u kasnijem razvoju te postaviti kvalitetan temelj daljnjem obrazovanju. Materijalno okruženje uvelike pridonosi mogućnostima simbolizacije stoga ga je važno kvalitetno opremiti te je iz njega vidljiva implicitna pedagogija odgajatelja. Pedagoško okruženje, poticajno za dječji razvoj, opremljeno je raznovrsnim materijalima koji omogućuju djetetu učenje i razvoj kroz igru. Prostor namijenjen djetetu kreira odgojitelj i time svoje znanje, osobna iskustva i stavove čini vidljivima, materijaliziranim. Prema Reggio pedagogiji, prostor dječjeg vrtića je treći odgojitelj što ukazuje na značenje i važnost prostornog i materijalnog okruženj a za sveukupni razvoj djeteta. Dijete kao biće željno novih iskustava i znanja nalazi se u središtu, kao polazna točka prilikom stvaranja uvjeta za odgoj i obrazovanje u ustanovi. Ukoliko se odgajatelj vodi prema dječjim interesima, stvara okruženje u kojem će dijete postaviti temelje kasnijim znanjima u ovom slučaju, konkretnije, dobit će znanja o načinima života ljudi u davna pretpovijesna vremena. Centar simboličke igre - pračovjek, specifični je centar aktivnosti materijalima opremljen za djecu svih uzrasta, dok će način života ljudi u pretpovijesno vrijeme kao polaznu ideju simboličke igre češće koristiti djeca u 5-toj i 6-toj godini života.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, igra, simbolička igra, prostorno i materijalno okruženje, pračovjek, game, simbolic game, physical and material environment, Early man

The object has been removed.