Warning message

This object is not active. Metadata may not display correctly.
master's thesis
Izvršavanje školskih obveza učenika primarnog obrazovanje uz pomoć digitalnih medija
Details
TitleIzvršavanje školskih obveza učenika primarnog obrazovanje uz pomoć digitalnih medija
AbstractU ovom radu govorit će se o ulozi digitalnih medija u obrazovanju i o tome u kojoj ih mjeri učenici koriste za izvršavanje svojih školskih obveza. Na početku rada nalazi se prikaz osnovnih pojmova ključnih za razumijevanje teme, a to su medij, masovni medij, novi medij i digitalni medij. Nadalje, govorit će se o, konkretno, digitalnim medijima u obrazovanju. Također će se spomenuti uloga računala u nastavi. Navedena su i neka istraživanja koja govore o tome da djeca bolje uče slova uz pomoć računala te će se i ona pobliže objasniti. Na kraju teorijskog dijela nalaze se još neka istraživanja koja su vrlo slična istraživanju provedenom za ovaj rad, a govore o izvršavanju zadaće preko računala i preko interneta. Nastavak rada temelji se na istraživanju kojem je cilj ispitati u kojoj mjeri učenici izvršavaju školske obveze uz pomoć digitalnih medija. Podaci su prikupljeni u 2., 3. i 4. razredima dviju osnovnih škola s područja Međimurske županije. Za istraživanje se primjenjivao upitnik kojeg su ispunjavali učenici. Ovo istraživanje odabrano je zato što nas zanima postoje li razlike u posjedovanju i korištenju digitalnih medija između učenika koji pohađaju školu na selu i učenika koji pohađaju školu u gradu, razreda koji učenici pohađaju i spola učenika. Također se željelo ispitati u kojoj mjeri učitelji zadaju domaće zadaće uz pomoć računala s obzirom na razred i koliko roditelji pomažu svojoj djeci u korištenju računala ili drugih medija s pristupom internetu za izvršavanje školskih obveza. Postavljeno je sveukupno 6 hipoteza. Rezultati su pokazali da u većini hipoteza (četiri) nije utvrđena statistički značajna razlika s obzirom na postavljenu hipotezu. Rezultati su također pokazali da je u dvije hipoteze utvrđena statistički značajna razlika, konkretno, u posjedovanju digitalnih medija s obzirom na mjesto školovanja učenika i u mišljenjima učenika o online zadaći s obzirom na razred.
Subjectsdigitalni medij, Internet, učenici, obrazovanje, digital media, Internet, pupils, education, DRUŠTVENE ZNANOSTI

The object has been removed.