Skip to main content
Home
About repository
Contact
Instructions and manuals
Hrvatski
University of Zagreb Faculty of Teacher Education
Digital repository
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
master's thesis
Suradnja škole i roditelja
Details
Title
Suradnja škole i roditelja
Abstract
Pitanje nuţnosti suradnje izmeĎu škole i roditelja u teoriji i praksi postoji već niz godina. Da bi škola i roditelji mogli suraĎivati najvaţnije je komunicirati te iz toga proizlazi još bolje meĎusobno poznavanje, bolje razumijevanje, izgradnja povjerenja i veća spremnost na suradnju. Dva najvaţnija odgojna faktora (roditelji i škola) od dobre suradnje imaju koristi; roditelji dobivaju savjete i pomoć kako što bolje odgajati i raditi s djecom, kako riješiti probleme po pitanju učenja i ponašanja djece, a škola se obogaćuje radi novih saznanja o učeniku i roditeljima. Prvi dio diplomskog rada govori općenito o odgoju, obitelji i školi, zatim o suradnji i zašto je potrebna, o odnosu majki, očeva i djece, kompetencijama učitelja i što je sve potrebno da bi komunikacija s roditeljima bila uspješna te o oblicima rada s kojima se škola i roditelji susreću. Drugi dio diplomskog rada prikazuje istraţivanje o učestalosti dolazaka roditelja na roditeljske sastanke i individualne razgovore, razlike u urbanim i ruralnim sredinama, utječe li spol učenika na učestalost dolazaka roditelja i je li učestalost dolazaka roditelja povezana s dobi učenika, tj. koji razred pohaĎa. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako majke znatno više sudjeluju u djetetovom školovanju, konstantnu neangaţiranost očeva, viši stupanj komunikacije u ruralnoj sredini i pad zainteresiranosti roditelja na roditeljskim sastancima s obzirom na razred.
Subjects
DRUŠTVENE ZNANOSTI, suradnja, učitelj, roditelji, škola, cooperation, teacher, parents, school
The object has been removed.