Cavalli, I. (2019). Osposobljenost učitelja primarnog obrazovanja za praćenje i vrednovanje uspjeha učenika s posebnim potrebama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:679513
Cavalli, Ivana. "Osposobljenost učitelja primarnog obrazovanja za praćenje i vrednovanje uspjeha učenika s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:679513
Cavalli, Ivana. "Osposobljenost učitelja primarnog obrazovanja za praćenje i vrednovanje uspjeha učenika s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:679513
Cavalli, I. (2019). 'Osposobljenost učitelja primarnog obrazovanja za praćenje i vrednovanje uspjeha učenika s posebnim potrebama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:679513
Cavalli I. Osposobljenost učitelja primarnog obrazovanja za praćenje i vrednovanje uspjeha učenika s posebnim potrebama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:679513
I. Cavalli, "Osposobljenost učitelja primarnog obrazovanja za praćenje i vrednovanje uspjeha učenika s posebnim potrebama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:679513