Skip to main content
Home
About repository
Contact
Instructions and manuals
Hrvatski
University of Zagreb Faculty of Teacher Education
Digital repository
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
master's thesis
Usporedba primjene informacijskokomunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi
Details
Title
Usporedba primjene informacijskokomunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi
Abstract
Svrha ovog rada i provedenog istraživanja bilo je istraživanje razine korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi, ispitati postoje li razlike u njezinom korištenju te na koje načine se koristi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 140 (N=140) učitelja razredne i predmetne nastave. Od ukupnog broja ispitanika, 77 ispitanika je iz razredne nastave (55%), dok 63 iz predmetne nastave (45%). Dokazano je da postoji statistički značajna razlika u korištenju informacijsko-komunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi. Učitelji predmetne nastave više i češće koriste informacijsko-komunikacijsku tehnologiju nego učitelji razredne nastave. Također, učitelji starije životne dobi ne koriste i ne žele koristiti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju, dok oni mlađe životne dobi koriste i žele učiti o novim oblicima. Time su i potvrđene hipoteze zadane na početku istraživanja. U daljnjem radu slijedi prikaz svih varijabli istraživanja, te njihova interpretacija isto kao i teorijski pregled vezan uz informacijskokomunikacijsku tehnologiju.
Subjects
informacijsko-komunikacijska tehnologija, razredna i predmetna nastava, načini primjene, raznovrsnost nastave, information and communication technology, primary school teaching, methods of use, the diversity of teaching, DRUŠTVENE ZNANOSTI
The object has been removed.