University of Zagreb Faculty of Teacher Education Chair of Pedagogy and Didactics
Cite this document
Vajsbaher, D. (2020). Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher, Diana. "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher, Diana. "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher, D. (2020). 'Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher D. Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
D. Vajsbaher, "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976