master's thesis
Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi

Vajsbaher, Diana
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Pedagogy and Didactics

Cite this document

Vajsbaher, D. (2020). Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976

Vajsbaher, Diana. "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976

Vajsbaher, Diana. "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976

Vajsbaher, D. (2020). 'Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976

Vajsbaher D. Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976

D. Vajsbaher, "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976

Please login to the repository to save this object to your list.