undergraduate thesis
Inclusion of a Child With Communication Disorder Into Regular Preschool Education System

Ana Varžić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Cite this document...

Varžić, A. (2016). Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499

Varžić, Ana. "Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499

Varžić, Ana. "Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499

Varžić, A. (2016). 'Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 21 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499

Varžić A. Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2019 August 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499

A. Varžić, "Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499