master's thesis
Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu)

Vončina, Domagoj
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Vončina, D. (2020). Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu) (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:007623

Vončina, Domagoj. "Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:007623

Vončina, Domagoj. "Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:007623

Vončina, D. (2020). 'Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu)', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:007623

Vončina D. Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu) [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:007623

D. Vončina, "Utjecaj Mainstream medija na medijsku pismenost (s primjerima aktivnosti po novom kurikulumu)", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:007623

Please login to the repository to save this object to your list.