master's thesis
Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi

Andrić, Irena
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Andrić, I. (2021). Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:774478

Andrić, Irena. "Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:774478

Andrić, Irena. "Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:774478

Andrić, I. (2021). 'Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:774478

Andrić I. Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:774478

I. Andrić, "Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:774478

Please login to the repository to save this object to your list.