Brebrić, Z. (2021). Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186
Brebrić, Zdenka. "Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186
Brebrić, Zdenka. "Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186
Brebrić, Z. (2021). 'Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186
Brebrić Z. Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186
Z. Brebrić, "Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186