master's thesis
Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola

Novosel, Doroteja
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Novosel, D. (2023). Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622

Novosel, Doroteja. "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622

Novosel, Doroteja. "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622

Novosel, D. (2023). 'Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622

Novosel D. Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2023 [cited 2024 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622

D. Novosel, "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622

Please login to the repository to save this object to your list.