master's thesis
Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva

Glatki, Anamaria
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Psychology

Cite this document

Glatki, A. (2018). Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, Anamaria. "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, Anamaria. "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, A. (2018). 'Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 24 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki A. Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2025 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

A. Glatki, "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Please login to the repository to save this object to your list.