University of Zagreb Faculty of Teacher Education Chair of Information Sciences
Cite this document
Malkoč, A. (2018). Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč, Anita. "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč, Anita. "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč, A. (2018). 'Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč A. Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
A. Malkoč, "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282