prikaz prve stranice dokumenta Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s   obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh

Husta, Petra
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Husta, P. (2018). Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:364336

Husta, Petra. "Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:364336

Husta, Petra. "Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:364336

Husta, P. (2018). 'Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 27 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:364336

Husta P. Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:364336

P. Husta, "Strah od ispitivanja učenika četvrtih razreda iz matematike i glazbene kulture s obzirom na rod, preferencije navedenih predmeta i školski uspjeh", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:364336

Please login to the repository to save this object to your list.