master's thesis
Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole

Pavlečić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Pavlečić, I. (2019). Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, Ivana. "Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, Ivana. "Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić, I. (2019). 'Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 14 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Pavlečić I. Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 May 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

I. Pavlečić, "Utjecaj programa pozitivne psihologije na povećanje optimizma, nade, samopoštovanja, zadovoljstva školom i školskog uspjeha učenika četvrtog razreda osnovne škole", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209555

Please login to the repository to save this object to your list.