University of Zagreb Faculty of Teacher Education Chair of Pedagogy and Didactics
Cite this document
Knežević, N. (2019). Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević, Nina. "Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević, Nina. "Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević, N. (2019). 'Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević N. Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
N. Knežević, "Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502