master's thesis
Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece

Salopek, Darinka
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Croatian Language and Literature, Drama and Media Education

Cite this document

Salopek, D. (2019). Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka. "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka. "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, D. (2019). 'Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek D. Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

D. Salopek, "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Please login to the repository to save this object to your list.