master's thesis
Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Špoljarić, Željka
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Pedagogy and Didactics

Cite this document

Špoljarić, Ž. (2020). Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić, Željka. "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić, Željka. "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić, Ž. (2020). 'Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić Ž. Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Ž. Špoljarić, "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Please login to the repository to save this object to your list.