Svalina, A. (2020). Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina, Ana. "Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina, Ana. "Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina, A. (2020). 'Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina A. Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
A. Svalina, "Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880