University of Zagreb Faculty of Teacher Education Chair of Kinesiology Education
Cite this document
Princip, T. (2021). Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip, Tara. "Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip, Tara. "Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip, T. (2021). 'Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip T. Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2025 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
T. Princip, "Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401