Križanović, V. (2021). Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović, Valeria. "Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović, Valeria. "Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović, V. (2021). 'Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 22 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović V. Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
V. Križanović, "Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421