Hrle, E. (2021). Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle, Ervina. "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle, Ervina. "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle, E. (2021). 'Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle E. Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
E. Hrle, "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255