master's thesis
Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama

Marjanović, Iva
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Marjanović, I. (2021). Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, Iva. "Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, Iva. "Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, I. (2021). 'Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović I. Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

I. Marjanović, "Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Please login to the repository to save this object to your list.