doctoral thesis
Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca

University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Brebrić, Z. (2021). Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186

Brebrić, Zdenka. "Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186

Brebrić, Zdenka. "Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186

Brebrić, Z. (2021). 'Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186

Brebrić Z. Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186

Z. Brebrić, "Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374186

Please login to the repository to save this object to your list.