Bračić, D. (2024). Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić, Dorotea. "Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić, Dorotea. "Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić, D. (2024). 'Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić D. Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
D. Bračić, "Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186