Šimunić, I. (2024). Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić, Iva. "Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić, Iva. "Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić, I. (2024). 'Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić I. Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
I. Šimunić, "Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461