doctoral thesis
Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju

Ljubić Klemše, Nataša
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Ljubić Klemše, N. (2024). Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:281233

Ljubić Klemše, Nataša. "Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:281233

Ljubić Klemše, Nataša. "Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:281233

Ljubić Klemše, N. (2024). 'Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:281233

Ljubić Klemše N. Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:281233

N. Ljubić Klemše, "Povezanost motivacije za korištenje digitalnih tehnologija u nastavi i digitalnih kompetencija sa stavom prema stručnom usavršavanju u digitalnom okruženju", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:281233

Please login to the repository to save this object to your list.