undergraduate thesis
Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom

Malkoč, Anita
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Information Sciences

Cite this document

Malkoč, A. (2018). Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282

Malkoč, Anita. "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282

Malkoč, Anita. "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282

Malkoč, A. (2018). 'Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282

Malkoč A. Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282

A. Malkoč, "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282

Please login to the repository to save this object to your list.