University of Zagreb Faculty of Teacher Education Chair of Croatian Language and Literature, Drama and Media Education
Cite this document
Jović, D. (2018). Odnos obilježja pisanoga i govorenoga jezika kod učenika nižih razreda osnovne škole (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:177935
Jović, Doroteja. "Odnos obilježja pisanoga i govorenoga jezika kod učenika nižih razreda osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:177935
Jović, Doroteja. "Odnos obilježja pisanoga i govorenoga jezika kod učenika nižih razreda osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:177935
Jović, D. (2018). 'Odnos obilježja pisanoga i govorenoga jezika kod učenika nižih razreda osnovne škole', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:177935
Jović D. Odnos obilježja pisanoga i govorenoga jezika kod učenika nižih razreda osnovne škole [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:177935
D. Jović, "Odnos obilježja pisanoga i govorenoga jezika kod učenika nižih razreda osnovne škole", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:177935