undergraduate thesis
Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi

Žalac, Valentina
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Information Sciences

Cite this document

Žalac, V. (2018). Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296

Žalac, Valentina. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296

Žalac, Valentina. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296

Žalac, V. (2018). 'Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296

Žalac V. Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296

V. Žalac, "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296

Please login to the repository to save this object to your list.