Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
Repozitorij Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Završni, diplomski, specijalistički i doktorski radovi Učiteljskog fakulteta
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
diplomski rad
Usporedba primjene informacijskokomunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi
Detalji
Naslov
Usporedba primjene informacijskokomunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi
Sažetak rada
Svrha ovog rada i provedenog istraživanja bilo je istraživanje razine korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi, ispitati postoje li razlike u njezinom korištenju te na koje načine se koristi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 140 (N=140) učitelja razredne i predmetne nastave. Od ukupnog broja ispitanika, 77 ispitanika je iz razredne nastave (55%), dok 63 iz predmetne nastave (45%). Dokazano je da postoji statistički značajna razlika u korištenju informacijsko-komunikacijske tehnologije u razrednoj i predmetnoj nastavi. Učitelji predmetne nastave više i češće koriste informacijsko-komunikacijsku tehnologiju nego učitelji razredne nastave. Također, učitelji starije životne dobi ne koriste i ne žele koristiti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju, dok oni mlađe životne dobi koriste i žele učiti o novim oblicima. Time su i potvrđene hipoteze zadane na početku istraživanja. U daljnjem radu slijedi prikaz svih varijabli istraživanja, te njihova interpretacija isto kao i teorijski pregled vezan uz informacijskokomunikacijsku tehnologiju.
Subjects
informacijsko-komunikacijska tehnologija, razredna i predmetna nastava, načini primjene, raznovrsnost nastave, information and communication technology, primary school teaching, methods of use, the diversity of teaching, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Objekt je uklonjen.