Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
Repozitorij Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Završni, diplomski, specijalistički i doktorski radovi Učiteljskog fakulteta
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
diplomski rad
Etnografska baština Međimurja u nastavi likovne kulture
Detalji
Naslov
Etnografska baština Međimurja u nastavi likovne kulture
Sažetak rada
Ovaj rad pisan je s ciljem da učitelji razredne nastave i učenici, upoznavanje regionalne etnografske baštine povežu s nastavom likovne kulture. Upoznavanjem i učenjem, na koji način i kojim etapama istraživati vlastitu etnografsku baštinu, sakupljati ju i pravilno bilježiti podatke o njoj, učenicima se omogućuje vizualni dodir što im olakšava učenje i mogućnost da stvaralačka interpretacija likovnog rada u konačnici bude kvalitetna. U samome uvodu upoznajemo se s pojmom etnografije koji laici najlakše mogu prevesti kao spoj dvije riječi, etnos i grafein, koje se odnose na nešto što je narod pisao, stvarao. Nastavljamo s nabrajanjem etapa kod etnografskih istraživanja kojih se valja pridržavati kako bi ono bilo kvalitetno napravljeno, a učitelji razredne nastave ih mogu pojednostaviti učenicima, ali da pritom ne izuzmu činjenice neophodne za kvalitetno istraživanje. U drugom poglavlju govorimo o Muzeju Međimurja Čakovec koji je središnji u županiji i u njemu je izloženo najviše predmeta koji su dio etnografske baštine Međimurja, a čine ga odjeli u kojima su izložene različite zbirke, od kojih smo se dotaknuli etnografskih. U nastavku donosimo povijest etnografije koja se godinama afirmira uz pedagogiju te želi ispitati i poboljšati kvalitetu škola i obrazovanja. Najznačajniji dio dotiče se suvremene škole koja se danas podosta okreće etnografiji kao disciplini koja se afirmira u razrednu nastavu pa tako i predmet likovne kulture. Povezanost etnografije s nastavnim satom likovne kulture prikazao sam pripravom za nastavni sat i dobivenim rezultatima, likovnim radovima. Na kraju donosim zaključak da je veoma važno njegovati etnografsku baštinu, uvoditi etnografiju u nastavu kako bi podigla kvalitetu obrazovanja, a time dala na značaju odgojnim predmetima, u ovom slučaju likovnoj kulturi.
Subjects
UMJETNIČKO PODRUČJE, etnografija, etnografska baština, likovna kultura, kvaliteta obrazovanja, etnografija u nastavi, ethnography, ethnographic heritage, arts, education quality, ethnography in education
Objekt je uklonjen.