Perković, M. (2018). Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316
Perković, Marija. "Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316
Perković, Marija. "Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316
Perković, M. (2018). 'Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316
Perković M. Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316
M. Perković, "Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316