TY - THES ID - ufzg:3766 TI - The brave adventures of a shoemaker's boy in the EFL classroom AU - Vrančić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3619 TI - Dr. Seuss on screen AU - Jurkić, Gabrijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3704 TI - Mindfulness for English Language Teachers AU - Bušić, Rea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3603 TI - Malešnice i razvoj fonološke svijesti AU - Klabučar, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3593 TI - Antropomorphization and Intertextuality in Anthony Browne's Picturebooks AU - Lončar, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3248 TI - Genres in Rick Riordan's Percy Jackson & the Olympians Series AU - Paljuši, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3249 TI - Humor in Roald Dahl´s Charlie and the Chocolate Factory AU - Kulišić, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2999 TI - Censorship in translations of children's literature in the former Yugoslavia (1945-1991) AU - Čvek, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2997 TI - Diversity and Sameness in the Giver Quartet AU - Milanović, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3136 TI - "Black and White" with Croatian Young Learners AU - Brbora, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3135 TI - Wiesner's "Three Pigs" with Young Learners AU - Tvrdeić, Jaka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:3169 TI - The ''Teddy Bear'' Project - Developing Intercultural Communication Competence through eTwinning AU - Kordić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2326 TI - "Wolves" in project-based learning AU - Pavlinić, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2285 TI - Dr. Seuss with Very Young Learners AU - Tuškan, Benjamin David DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2256 TI - Teaching Foreign Language and Culture: An Analysis of Croatian Primary School Curricula AU - Magerl, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2330 TI - Pre-service EL Teachers' Awareness of Assessment for/of/as Learning AU - Heged, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2462 TI - eTwinning u obrazovanju budućih učitelja u Hrvatskoj AU - Jurković, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2067 TI - Comparison of International Primary Curriculum with Croatian National Curriculum for General Compulsory Education AU - Jurašić, Adriana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2112 TI - Elementi ruskog folklora u trilogiji "Zimska noć" AU - Kušina, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1994 TI - Emotions in the brother Grimm's fairy tales AU - Jularić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:2108 TI - Developing teaching competences of primary EFL students - a review od literature AU - Halužan, Dijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1502 TI - Media in Teaching Literature to Young Learners AU - Gutić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1581 TI - Translating culture - specific items in "The Story of Doctor Dolittle" AU - Forjan, Anamaria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1471 TI - CLIL: The Advantages and Disadvantages of Implementation in the Croatian Environment AU - Gučec, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1811 TI - Social issues in J. K. Rowling´s Harry Potters series AU - Zirdum, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1812 TI - Two Picturebook Adaptions of "Cinderella" AU - Šarec Miškin, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1509 TI - Recognizing and Overcoming Language Impairment of Young English Learners AU - Maltar, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1464 TI - Rie of Passage in YA Dystopian Novels: The Hunger Games & The Giver AU - Fadljević, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1814 TI - Prijevodi hrvatske dječje književnosti na slovenski jezik u 20. stoljeću AU - Dvoršćak, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1896 TI - Translating Humour in Winnie - the - Pooh AU - Kokanović, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:861 TI - Etičke vrijednosti u intermedijalnom prijevodu Šume Striborove AU - Gomuzak, Ramona Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:881 TI - The Works of Dr. Seuss in Bibliotherapy AU - Sabljak, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:860 TI - Škola u Alici u Zemlji Čudesa AU - Lucić, Tihana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:990 TI - Teacher Talk - an Analysis of Language in the EFL Classroom AU - Kljunić, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1059 TI - Projets Based on Picturebooks with Young Learners AU - Stanišić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ufzg:1111 TI - Pupil Self - Assessment - its role and Use from the Perspective of Pupils, Teachers and Pre-service Teachers AU - Klauški, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -