master's thesis
Working by Observing as a Visual Incentive for Artistic Expression in Elementary Education

Andrea Kolundžić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Arts
Cite this document...

Kolundžić, A. (2016). Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, Andrea. "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, Andrea. "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, A. (2016). 'Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 25 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić A. Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2019 August 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

A. Kolundžić, "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191