diplomski rad
Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi

Andrea Kolundžić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra umjetničkog područja
Citirajte ovaj rad...

Kolundžić, A. (2016). Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, Andrea. "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, Andrea. "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, A. (2016). 'Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić A. Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

A. Kolundžić, "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191