Klaneček, V. (2021). Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996
Klaneček, Valentina. "Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996
Klaneček, Valentina. "Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996
Klaneček, V. (2021). 'Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996
Klaneček V. Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996
V. Klaneček, "Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996