Tomašek, I. (2021). Čimbenici uključivanja djece s motoričkim teškoćama u ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:493320
Tomašek, Iva. "Čimbenici uključivanja djece s motoričkim teškoćama u ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:493320
Tomašek, Iva. "Čimbenici uključivanja djece s motoričkim teškoćama u ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:493320
Tomašek, I. (2021). 'Čimbenici uključivanja djece s motoričkim teškoćama u ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:493320
Tomašek I. Čimbenici uključivanja djece s motoričkim teškoćama u ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:493320
I. Tomašek, "Čimbenici uključivanja djece s motoričkim teškoćama u ustanove predškolskog odgoja i obrazovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:493320