Ivić, M. (2022). Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić, Maja. "Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić, Maja. "Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić, M. (2022). 'Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić M. Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
M. Ivić, "Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496