Ivić, M. (2022). Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić, Maja. "Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić, Maja. "Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić, M. (2022). 'Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
Ivić M. Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496
M. Ivić, "Neposredni utjecaj aerobnog vježbanja na realizaciju matematičkih zadataka kod djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:092496