Kćira, L. (2017). Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744
Kćira, Loreta. "Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744
Kćira, Loreta. "Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744
Kćira, L. (2017). 'Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 14 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744
Kćira L. Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2025 February 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744
L. Kćira, "Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744