diplomski rad
Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi

Loreta Kćira (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Kćira, L. (2017). Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744

Kćira, Loreta. "Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744

Kćira, Loreta. "Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744

Kćira, L. (2017). 'Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744

Kćira L. Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744

L. Kćira, "Pokazatelji efekata rada u frontalnom i paralelnom odjeljenskom obliku rada u predškolskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:702744