University of Zagreb Faculty of Teacher Education Chair of Croatian Language and Literature, Drama and Media Education
Cite this document
Rak, D. (2020). Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284
Rak, Daniela. "Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284
Rak, Daniela. "Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284
Rak, D. (2020). 'Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284
Rak D. Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284
D. Rak, "Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284