master's thesis
Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi

Kolundžić, Andrea
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Arts

Cite this document

Kolundžić, A. (2016). Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, Andrea. "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, Andrea. "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić, A. (2016). 'Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Kolundžić A. Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

A. Kolundžić, "Način rada prema promatranju kao vizualni poticaj za likovno istraživanje u razrednoj nastavi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:713191

Please login to the repository to save this object to your list.