Legin, K. (2021). Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin, Kristina. "Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin, Kristina. "Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin, K. (2021). 'Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin K. Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
K. Legin, "Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892