master's thesis
Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika

Zorić, Nikol
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Zorić, N. (2022). Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol. "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol. "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, N. (2022). 'Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić N. Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 April 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

N. Zorić, "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Please login to the repository to save this object to your list.