doctoral thesis
Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata

Maras, Andrej
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Maras, A. (2024). Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:064516

Maras, Andrej. "Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:064516

Maras, Andrej. "Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:064516

Maras, A. (2024). 'Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:064516

Maras A. Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:064516

A. Maras, "Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:064516

Please login to the repository to save this object to your list.