master's thesis
Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina

Krsnik, Patricija
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Krsnik, P. (2024). Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik, Patricija. "Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik, Patricija. "Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik, P. (2024). 'Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik P. Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

P. Krsnik, "Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Please login to the repository to save this object to your list.