diplomski rad
Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina

Krsnik, Patricija
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Krsnik, P. (2024). Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik, Patricija. "Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik, Patricija. "Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik, P. (2024). 'Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Krsnik P. Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

P. Krsnik, "Izloženost čitanju u ranom odgoju i obrazovanju kao metodički preduvjet za razvoj predčitačkih vještina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020523

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.