diplomski rad
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima

Ivana Šestanović Jurašinović (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Šestanović Jurašinović, I. (2017). Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839

Šestanović Jurašinović, Ivana. "Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839

Šestanović Jurašinović, Ivana. "Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839

Šestanović Jurašinović, I. (2017). 'Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839

Šestanović Jurašinović I. Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839

I. Šestanović Jurašinović, "Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839